Alla inlägg under augusti 2009

Av Sofie - 31 augusti 2009 20:03

Det största som hänt under månaden är ju utan tvekan förlovningen och vår vistelse i Hunnebostrand. Känns som om det var hundra år sedan, men det är det ju inte. Längtar tillbaka dit. Det var ju så mysigt så.


Tekakorna fick för övrigt ett godkänt betyg, och mer än så.



Av Sofie - 31 augusti 2009 13:22

Ikväll är det dags för Sveriges fotbollsdamer att spela mot England. För övrigt är jag inte så sugen på att prata fotboll idag.


Håller just nu på att baka tekakor. Upptäckte att vi inte hade så mycket bröd kvar. Fredrik skulle egentligen ha bakat när han kom hem, men då är han säkert trött och behöver vila. Brödet är hur som helst på jäsning nu. Får väl se om detta blir lyckat eller ej.


Nu ska jag säga åt mina hjärnspöken att de ska lämna mig ifred....

Av Sofie - 31 augusti 2009 06:51

Nu är det bara att blicka framåt. Nästa gång kommer det att gå bättre. Deppade igår men ser nu fram emot matchen mot GAIS den 12 september.

Av Sofie - 30 augusti 2009 18:48

Alla ni underbara människor som läser min blogg. Ber till er idag. Ja. Det är sant. NI ska hjälpa mig at hålla tummarna för Elfsborg. De måste vinna över IFK. Enligt mig är detta den viktigaste matchen på hela säsongen, om man bortser från mötet i Borås, och det vet vi ju alla hur det slutade... =)



Av Sofie - 29 augusti 2009 21:15

Har bestämt att Elfsborg imorgon kommer att vinna över IFK. Ja. Så kommer det att bli....


Synd att AIK vann idag. Man får inte alltid som man vill. Elfsborg gjorde hur som helst en grym insats mot Lazio,

Av Sofie - 28 augusti 2009 20:27

Det var ju skönt att de svenska damerna slog Italien. De borde väl ta sig vidare från gruppen nu om jag inte har helt fel =)


På söndag är det den stora dagen. Elfsborg tar sig an IFK Göteborg på bortaplan. En viktig match skulle jag vilja säga. Oavsett hur det går så vet jag att Elfsborg är det bästa laget. Elfsborg gjorde för övrigt en grym insats i gårdagens match!

Av Sofie - 28 augusti 2009 14:33

Har precis suttit och läst  en blogg. Det var det mest sorgliga jag har läst. Ja, den berörde verkligen. Nästa gång jag ser denna person kommer jag att se på henne med stor respekt. Vilken underbar människa, och vilket hemskt öde.....

Av Sofie - 27 augusti 2009 19:36

Egentligen tycker jag att det är orättvist att Elfsborgs ribbskott inte gick in. Tycker att det är dags för ett mål för dem nu.

Presentation

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards