Direktlänk till inlägg 20 november 2009

Tjoho

Av Sofie - 20 november 2009 18:57

Tjoho. Snart är det advent. Nästa helg. Då är det faktiskt tillåtet att börja ta fram julsakerna. Det tycker jag är MYSIGT. Dessutom är det snart dags för ett besök på "Jul på Liseberg". Många säger att det är överskattat, men det tycker definitivt inte jag att det är. Jag tycker att det är så fint. Massa ljus, julmusik och doft av glögg, pepparkakor och annat som hör julen till. Har ni inte varit där så ge det i alla fall en chans. Jag går dit varje år, och hade tänkt fortsätta med det.


     



Tycker ni inte att det ser mysigt ut?


  



 
 
Ingen bild

banny love

21 november 2009 13:15

jippie jag älskar jul specielt snö

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 20 oktober 2010 18:12

Jag testar att byta blogg en stund.... ni hittar mig nu här...   http://ibilderochord.blogg.se/   Får se om jag trivs bättre där ;) ...

Av Sofie - 17 oktober 2010 18:37

Funderar från och till på om jag ska byta blogg. Jag har redan ordnat en sida på blogg.se men jag vet inte vilken sida som är den bästa egentligen... Har ni testat olika och vilken tycker ni i så fall är bäst??? ...

Av Sofie - 16 oktober 2010 18:23


 För ett år sedan fyllde denne lille krabat 2 år.... imorgon är det dags för kalas igen. Stora killen ska fylla 3 år.    ...

Av Sofie - 16 oktober 2010 15:06

Nu är det "bara" 149 dagar kvar till beräknad förlossning. Snart halvvägs i alla fall =)      ...

Av Sofie - 16 oktober 2010 14:31


Sitter och tittar tillbaka på bilder från i somras. Då hade lillen/lillan nyligen flyttat in i magen. Tycker att tiden har gått fort, men samtidigt så tycker jag att varje dag går långsamt. Kanske för att jag längtar så hemskt.     ...

Skapa flashcards