Alla inlägg under januari 2010

Hej

Av Sofie - 29 januari 2010 12:22

Jag har ont i min kropp. Kan någon ställa en diagnos efter den utförliga beskrivningen, känner mig typ bortdomnad i hela kroppen, extra ont har jag i armhålorna, även i svanken och magen. Tror i och för sig inte att jag vill att ni ställer någon diagnos för på nätet har man, som jag nämnt tidigare, en tendens att skrämma upp varann något oerhört. Nu menar jag inte att alla skrämmer upp folk, men det finns några som gärna gör det.


Ringde fastighetsförmedlingen och snart ska det tydligen komma ledig fyra på Höga. DET gillar vi!


  

Av Sofie - 28 januari 2010 19:48

Eftersom jag just nu är ganska tom på ord kan jag bjuda på bilder av kläder som jag skulle vilja ha i min garderob i vår....


  


Vitt... älskar vitt =)


    


Två scarfar för att dölja den bleka halsen =)


  


En mysig stor sak som man kan gömma sig i...


  


En vanlig enkel vitt topp


  


En ROSA tunika...


    



En Klänning som jag VILL ha...


Ja. Detta skulle inte vara fel.


Ha en trevlig kväll!


  














Av Sofie - 27 januari 2010 16:39

Orsaken till min frånvaro här på bloggen är att jag inte mår helt hundra, känt mig konstig ett tag. Jag kommer att börja blogga igen, förhoppningsvis inom en snar framtid. Av samma anledning är jag inte heller särskilt flitig när det gäller att kommentera i mina favoritbloggar, men jag har inte glömt er, och jag tycker om att ni verkar ha det bra.


Sköt om er så skrivs vi förhoppningsvis snart igen!


  

Hej

Av Sofie - 24 januari 2010 17:15

Har idag haft besök av Jenny och Magnus. Otroligt skönt att skingra tankarna lite. Har man inget att göra så tänker man som en tok. I alla fall är det så jag fungerar. I mitt läge är det alltså inte särskilt bra att vara arbetslös, för har jag då något att tänka på så tänker jag ihjäl mig.


Har också lärt mig att man inte ska söka så mycket på nätet om olika saker, för man kan bli så uppskrämd av vissa saker. Man ska kanske inte ta till sig vad "vanliga människor" skriver utan istället lyssna på dem som faktiskt vet!? Så borde det ju helt klart vara men det är svårt för en sån som mig. Om jag exempelvis har ont i benen så söker jag på det på google och så kommer det massa förståsigpåare som säger det ena och det andra, och tillslut så har ens onda ben förvandlats till något livsfarligt. Svårt kanske att få fram hur jag menar, men någon av er kanske förstår.


Hoppas ni har en trevlig kväll!


  

Av Sofie - 24 januari 2010 05:48

Hej mina kära kamrater! Har varit lite si och så med bloggandet på senaste tiden av diverse olika anledningar. Idag tänkte jag dock lämna några ord här. Har svårt att sova och sitter därför här. Kanske inte är så många andra som är uppe såhär dags på en söndag, men jag kan verkligen inte sova.


Jag hoppas att ni har haft en trevlig helg och att ni får en minst lika härlig söndag!


  

Av Sofie - 21 januari 2010 19:39

Nu är min bloggpaus över. Jag behövde några timmar utan bloggande. Men nu är jag tillbaka. Vad har ni haft för er sen sist?


Jag åkte till Göteborg en sväng för att hämta hem Fredrik från jobbet. Innan det var jag upp på vinden och letade efter bilnyckeln. Tanken var nämligen att jag skulle hämta Fredrik på jobbet men då är det inte särskilt begåvat av Fredrik att ha bilnycklarna i jackfickan!? Han kom däremot på att reservnycklarna kunde ligga i någon av de kartongerna vi har på vinden (!) Tack för den, för det står ju verkligen bara en kartong där, eller inte. Hittade den inte, men hittade däremot vår mixer som jag har letat efter =) Slutligen hittade jag nycklarna här i lägenheten så då åkte jag till Göteborg.


Ha en mysig kväll!


  

Av Sofie - 21 januari 2010 13:05

Har bestämt mig för att bloggpausa ett tag.



Av Sofie - 21 januari 2010 07:16

Givetvis krävs det en Elfsborgare, Anders Svensson, för att Sverige ska göra frisparksmål. Tack för att du räddade de svenska färgerna!


Det är så hemskt mycket jag vill ha nu. En del av sakerna kostar pengar, och det är ju inte så bra, om det inte är så att någon vill ge mig lite......


  

Presentation

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards