Alla inlägg under april 2010

Av Sofie - 26 april 2010 15:37

Eftersom jag inte har så mycket vettigt att säga om mitt egna liv så kan jag prata om andras liv istället. Jag tycker synd om Prinsessan Madeleine. Inte för att hon är prinsessa utan för att hon blivit sviken, om man ska tro medierna. Dessutom tycker jag att det är helt sjukt att medierna verkligen kan med att skriva om detta, för vi har ju inte med det att göra. Då undrar ni varför jag skriver om det och då kan jag berätta för er att jag skriver om det för att det irriterar mig så att medierna ska förvärra saker som redan är jobbiga. Det kan ju knappast ha undgått någon vad som hänt kring Madeleine och Jonas. Även om man inte läser om det (jag har valt att inte läsa för mycket om det) så kan man inte ha undgått nyheten. Tycker bara att det är tagiskt att det inte finns vettigare saker att rapportera om. Känns som att medier verkligen letar efter saker som kan göra folk olyckliga, men det kanske är en rolig hobby, som jag har missat?


För övrigt kan jag upplysa er om att jag är grymt förkyld. Ja, herregud säger jag. Nu kan alla män sluta gnälla, för ni har det faktiskt inte värre än vad vid har, och så är det med det.


Provat lite sommarkläder här hemma idag. Det var inte roligt!


Ha det så bra.


  

Av Sofie - 6 april 2010 18:27

Bloggpaus....

Av Sofie - 5 april 2010 06:01

Vaknar upp och sätter mig för att läsa bland mina favoritbloggar. Några av bloggerskorna får stå ut med elaka kommentarer med jämna mellanrum och det gör mig irriterad. Det är mer själva grejen jag menar - alltså varför en del människor bara går in för att leta fel och att sedan formulera detta på något elakt vis. Än så länge är jag ganska förskonad mot elaka kommentarer, men det beror på att min blogg inte är särskilt populär och mest läses av personer som jag känner. Det jag ville komma fram till är att personer som inte kan göra annat än att skriva elaka kommentarer på någon annans blogg kanske skulle ta och skaffa sig en annan hobby!? Jag tycker bara att det är så otroligt barnsligt!


  

Av Sofie - 3 april 2010 20:30

En kväll fylld av tankar.... = skit


  

Av Sofie - 3 april 2010 09:47

Hej söta bloggläsare. Vill bara passa på att önska er alla en Glad Påsk. Vill ni veta en sak? De där godisäggen ni vet, de som är färgade i olika färger. Det är nog det absolut äckligaste påskgodiset. Smakar blaj. Till och med när jag var lite, och var ett godisvrak, så avstod jag från dessa. Då kan ni nog tänka er hur äckligt jag tycker att det är med sånadär ägg.


Ska tillbringa dagen hos mamma och pappa. Så nu måste jag åka ner för att gömma Noels påskägg. Jag vet precis var de ska ligga.


  

Av Sofie - 2 april 2010 20:12

Igår när jag jobbade så såg jag att denna var ute och gick...



Jag vet att det är en vanlig vit tröja men den såg så härlig ut. Därför ska jag köpa mig en sådan nästa gång jag får tillfälle....


  


Av Sofie - 2 april 2010 14:54

Nu behöver jag faktiskt er hjälp. Ska snart klippa mig och vill veta om ni tycker jag ska ha lugg (och i så fall vad för typ av lugg) eller om jag inte ska ha det. Era erfarenheter snälla! Vilket är finast?


  

Av Sofie - 2 april 2010 12:48

Avsikten med min blogg är inte att få så många läsare som möjligt. Den är till för att skriva av sig lite ibland. Funderar på att byta blogg helt eller på att lösenordsskydda den jag redan har. Ska hur som helst be Fredrik att hjälpa mig vad det än blir. Om det händer imorgon, om en vecka eller om en månad vet jag inte, men någon gång händer det. Genom att ha en öppen blogg så kan man inte skriva riktigt det man vill skriva. Fördelen med att ha en allmän blogg är dock att man kan lära känna ett o annat guldkorn därute i Sverige. Men jag tror minsann att jag redan har hittat mina bloggpärlor och om de vill få de givetvis följa med mig till ett nytt ställe.


Är det förresten någon som vet om man kan stänga av vissa IPnummer(eller vad det nu heter)?


Ja, det var allt från mig.


Hörs snart igen....


  

Presentation

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards