Direktlänk till inlägg 8 april 2009

.... vad kommer egentligen att hända???

Av Sofie - 8 april 2009 17:30

Så sitter jag här igen. Denna gång till tonerna av "När vi gräver guld i USA" som just nu spelas på radion. Herregud vilka minnen och vilken helt underbar sommar det var. Kan bara inte fatta att det är 15 år sen. Jag var ju bara 11 år då. På sätt och vis skulle jag gärna tillbaka dit.


Måndagen var en ganska seg och jobbig dag, men när det var dags att sova så hade det ändå hänt en ganska positiv sak, i mina ögon. Jag är kanske ingen beundrare av Helsingborg IF, men med tanke på motståndet så var det ju självklart att jag hellre hoppades på seger för dem. Jag tror i och för sig att Helsingborg kommer att vara farliga i år så det är ju inte helt fel om de tappar lite poäng, men i just den matchen så var resultatet helt i min smak.  


Satt tidigare och funderade över vad som vore det värsta som skulle kunna hända i allsvenskan i år och kom fram till följande:

1. Förlust mot IFK Göteborg. Det bästa laget ska ju alltid segra så om IFK vinner så betyder det bara att de haft tur, eftersom IFE är bättre.

2. Att Elfsborg hamnar efter IFK i tabellen.

3. Att Hasse Berggren (Gefle) sänker Elfsborg igen. Jag gillar ju Hasse så jag hoppas att han låter bli att göra mål när Elfsborg står för motståndet.


Jag återkommer snart med fler underbara tankar kring årets allsvenska....







 
 
Ingen bild

Du vet vem...

8 april 2009 22:56

Ja...Det va bara tur när IFK krossade Ellos med 5-2 i höstas ;)

 
Ingen bild

Sofie

9 april 2009 19:33

Engångsföreteelse..... du vet lika väl som jag att vi brukar gå segrande ur matcherna..... Borås Arena 12 maj 2008..... 3-0...... inte ofta ni slår oss..... så det så... =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 20 oktober 2010 18:12

Jag testar att byta blogg en stund.... ni hittar mig nu här...   http://ibilderochord.blogg.se/   Får se om jag trivs bättre där ;) ...

Av Sofie - 17 oktober 2010 18:37

Funderar från och till på om jag ska byta blogg. Jag har redan ordnat en sida på blogg.se men jag vet inte vilken sida som är den bästa egentligen... Har ni testat olika och vilken tycker ni i så fall är bäst??? ...

Av Sofie - 16 oktober 2010 18:23


 För ett år sedan fyllde denne lille krabat 2 år.... imorgon är det dags för kalas igen. Stora killen ska fylla 3 år.    ...

Av Sofie - 16 oktober 2010 15:06

Nu är det "bara" 149 dagar kvar till beräknad förlossning. Snart halvvägs i alla fall =)      ...

Av Sofie - 16 oktober 2010 14:31


Sitter och tittar tillbaka på bilder från i somras. Då hade lillen/lillan nyligen flyttat in i magen. Tycker att tiden har gått fort, men samtidigt så tycker jag att varje dag går långsamt. Kanske för att jag längtar så hemskt.     ...

Presentation

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards