Alla inlägg den 30 juni 2009

Av Sofie - 30 juni 2009 07:15

.... för igår när jag låg ute och solade så blev jag helt oprovocerat attackerad av en geting. Herregud så onte det gjorde. Kan inte minnas att ett getingstick kan kännas så, men det kan det tydligen. Nu ska jag hämnas på alla elaka getingar.


Tyvärr gick inte Sverige till final, men oj vilken grym upphämtning och vilken otroligt underhållande match. Synd bara att det inte gick hela vägen. På måndag börjar allsvenskan igen. Tråkigt för Elfsborg att drabbas av skador i sista träningsmatchen men så är det. Elfsborg är alltid drabbat av någon skada. Får hoppas att de snart kommer tillbaka i spel. Verkar vara allvarligare för Andersson än för Karlsson.


Igår var Noel här och badade. Så söt. Han börjar härma allt man gör nu. Vill göra precis likadant. Tur att det var jag som fick getingstick och inte han.


Over and out!!!

Presentation

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards