Alla inlägg den 24 maj 2009

Av Sofie - 24 maj 2009 11:52

Denna Allsvenska omgång är ingen minnesvärd historia, inte för Elfsborgs del i alla fall. Uppriktigt sagt så vet jag knappt om jag sett dem prestera så dåligt någon gång. Men det verkar som om det är så den här säsongen. Alla lag blandar och ger. Men jag tror fortfarande att vi är bäst i Sverige. Det finns ju inget annat lag =) Om Bajrami gjorde en toppmatch mot Halmstad, vilket han gjorde, så kan man ju också konstatera att han gjorde en dålig match denna gång. Och Lucic på mittfältet? Visst han är erfaren och så, men han ska ju vara i backlinjen. Där är han grym. Imorgon gäller det att ta nya tag. Trelleborg är ingen lätt match. De är ju bra nu. Å andra sidan spelas matchen på Borås Arena och där har vi ju visat att vi är svårslagna. Frågan är bara om vi någon gång under säsongen kommer ha alla spelare friska?  


Mitt i alla fotboll försöker jag att bli fullärd inför mina kommande tentor. Så svårt att veta var de lägger kravnivån, men man kan ju inte mer än försöka. Bara det att jag inte brukar nöja mig med att försöka. Ska jag göra något ska det vara bra. Helst perfekt och alldeles alledes felfritt. Får sänka kravnivån litegrann. Men det är inte det lättaste.


Nu ska jag i alla fall publicera några arbeten på PingPong.


See You =)



Presentation

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards