Alla inlägg den 27 maj 2009

Av Sofie - 27 maj 2009 18:01

Jag har lite smått panik för fredagen. TENTA är inte riktigt min grej känner jag. Jag blir ju så stressad så det är nog svårt att föreställa sig faktiskt. Men men, klarar jag inte tentan nu så kommer jag aldrig att klara den. Så känns det i alla fall. Kändes fint att prata lite med Jenny, då kunde vi intala varandra att vi visst skulle klara det. Vi får hoppas att det ligger en sanning i det.


Kan konstatera att man får dubbelt av väldigt mycket saker när man slår ihop två hushåll. En lägenhet med två rum och kök är ju inte jättestor så det gäller att prioritera vad man ska ha framme och vad som ska förpassas till vinden.


Herregud, jag inte ens nämnt fotboll ännu. Kan ju prata lite om truppen mot Danmark. Känner mig ganska nöjd med den faktiskt. Bara inte Svensson skadar sig igen. Det är inte bra.


Det kryper en myra på bordet här ser jag. Tänk om vi har blivit invaderade av myror. Måste undersöka detta vidare.....


Ha det fint!



Presentation

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards