Alla inlägg den 1 juli 2009

Av Sofie - 1 juli 2009 15:04

Det är VARMT ute. Eller varmt räcker inte, det är otroligt stekhett. Jag gillar värme och har bestämt mig för att inte klaga. Jag klagar inte nu heller. Jag konstaterar bara faktum.


Fredrik går på semester nästa vecka och tar då med sig det dåliga vädret. I alla fall om man ska tro prognoserna. Lite synd för alla som får semester då, men det kanske bara är tillfälligt. Vi har alla fönster åt samma i lägenheten så det hjälper inte att ha öppet överallt för det blåser ändå inte igenom. Det blir nog tvärtom ännu varmare om man släpper in luften utifrån. Man får vara tacksam för att man inte bor på vindsvåningen i alla fall för där är det galet varmt.


På måndag blir det förmodligen så att man styr kosan åt Borås Arena för att kolla in matchen mellan Elfsborg  och Örgryte. Får verkligen hoppas på seger. Om Jonas ska dit så blir det inte seger för det är det aldrig när han är med.

Presentation

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards