Alla inlägg den 26 februari 2010

Av Sofie - 26 februari 2010 16:18

I`m back! Hej på er alla glada. Nu är jag tillbaka. Bättre sent än aldrig.


De flesta, som kommit upp i min aktningsvärda ålder (27 år), har säkert någon gång tänkt på något så mycket så att ni inte kan tänka på annat. Från det att ni går upp på morgonen till att ni går och lägger er på kvällen så tänker ni på detta. Om det skulle vara så att ni lyckas somna på kvällen och vaknar någon gång mitt på natten så tänker ni på detta. När ni drömmer drömmar så drömmer ni om detta. Ni tänker alltså alldeles för mycket för ert eget bästa. Där är jag nu. Jag får rådet ”att sluta tänka så mycket” . Okej, jag försöker att ta det till mig. Resultatet blir istället att jag går runt och tänker på att jag inte får tänka på det som jag brukar tänka på. Varje gång tanken på detta tycker upp så ska jag alltså tänka att jag inte får tänka på det, vilket gör att jag tänker på det ännu mer (om det nu är möjligt). Rörigt detta, men det är i alla fall så det är. Kanske är det så att det finns någon liten vilsen människa därute som tänker som jag.


Nu har jag hur som helst bestämt mig för att försöka sluta tänka..... =) För att fira det köpte jag en vårjacka idag. En svart - inte så vårigt tänker ni, med en svart jacka men jag gillar svart - då kan jag sitta var som helst utan att jag ska bli smutsig. Mycket praktiskt. Särskilt om man jobbar med barn!


Nu ska vi snart ner till mamma och pappa och äta.


Ha en trevlig fredagskväll..... Hoppas vi tar fler medaljer idag.


Sist men inte minst vill jag säga GRATTIS till en vän som fyller år idag - så Grattis till dig! Hoppas att du får en bra dag!


Nu ska jag krama Fredrik...


  

Presentation

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards