Alla inlägg den 28 februari 2010

Av Sofie - 28 februari 2010 19:16

Sitter och kollar på femmilen nu. Som svensklärare irriterar jag mig något fruktansvärt på kommentatorn som säger "böt skidor". Han har sagt det säkert tjugo gånger nu. Kan ingen bara upplysa honom att det heter bytte och inte böt. Ja, jag är löjlig som hakar upp mig på sådana saker, men det är en yrkesskada. Förresten så sa han samma sak under gårdagens tremil, så då kunde någon ha upplyst honom inför dagens sändning...... Nu hoppas vi på fler medaljer till Sverige!


  

Av Sofie - 28 februari 2010 15:38

Här var jag idag. Hittade en grymt snygg jeanskjol, som jag INTE köpte. Ja, ni hörde rätt. Jag köpte den inte. jag kan faktiskt förvåna, tro det eller ej.


Beskrivning saknas


Vilken butik handlar ni helst kläder i?


  

Av Sofie - 28 februari 2010 08:51

Sitter här och väntar på att Fredrik ska vakna och det borde väl bli ganska snart. Idag ska vi åka en sväng till Frölunda och kolla i några affärer. Kan säkert bli trevligt. Titta får man göra även om man inte ska handla något.


  


För tre veckor sedan var jag i Sundsvall nu. Då åkte vi skoter. Inte hela tiden, men en liten stund i alla fall. Till och med jag vågade mig på en liten tur. Fick låna Fredriks mammas gamla skoteroverall och tur var väl det för det var apkallt ute.


Vad ska ni hitta på idag?


  

Av Sofie - 28 februari 2010 05:54

Fredrik han kan han....


  


.... tycker om små överraskningar....


  

Presentation

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards