Alla inlägg den 4 mars 2010

Av Sofie - 4 mars 2010 20:49

Texten på t-shirten talar för sig själv....




  


Av Sofie - 4 mars 2010 20:41

Nostalgi. Här tillsammans med Jenny och Malin....



För ungefär ett år sen var det dags för oss i studiegruppen att redovisa vårt tematiska arbete kring en barnboksfigur. Vi valde Ronja Rövardotter. Mig hittar ni längst till höger, och tro det eller ej, men det är Ronja som jag håller i min hand. Tycker det är roligt att plugga. Saknar den tiden. Men har ju redan spenderat 5 år på högskolan...


  


Av Sofie - 4 mars 2010 16:37

Jag har bevittnat en polisjakt. Nä, jag är inte alls nyfiken av mig. Men det är klart, kör man på motorvägen och polisbilar blåser om en så att man bara ser fartstreck och fem minuter senare kommer fram till en vägspärr, då blir man faktiskt nyfiken. På min sida av motorvägen var det bara tre poliser, på motsatta sida stod det sånadär polisbussar, som hade ställt sig så att de blockerade båda filerna och ut ur bussarna hoppar ett tiotal poliser. En arbetslös liten flicka som mig blir ju alldeles jättechockad. Det var inte mig de ville åt i alla fall, men jag kan ju inte säga annat än att jag är nyfiken. Bor man i en liten håla så är man inte med om sånahär upptåg varje dag. Nä, detta får jag nog ta och skriva en bok om....


Tut tut, tut tut, TUUUUUUUT TUUUT!


    

Presentation

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards