Alla inlägg den 24 mars 2010

Av Sofie - 24 mars 2010 19:59

Jag har hittat en hel drös med kläder som jag verkligen borde lägga upp på Tradera, men jag är alldeles för bekväm för det. Men ska som sagt försöka ta tag i det. Skulle vilja köpa mig en jeanskjol, men de är mycket jag skulle vilja, och skulle jag få välja vad bara en sak som ska gå i uppfyllelse så är det ju knappast att jag ska få en jeanskjol.


Dessutom hittade jag en såååå fin frisyr när jag läste Johanna Toftbys blogg. Hon hade ett foto där...



Sån frisyr skulle jag gärna ha. Men ni ska veta en sak, och det är att jag är alldeles på tok för feg för att våga byta frisyr. Och det stör mig så mycket. Ni kanske tänker "det är väl bara att göra det", men då kan jag tala om för er att så fungerar det inte för mig. Vilka erfarenheter har ni kring att ha lugg? Lättskött eller svårtskött? Finare eller fulare?


Avslutar med en liten bild på den lille vampyren. Förstår inte var alla hans tänder har tagit vägen här.


  


Hoppas att ni har en trevlig afton!


  

Presentation

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards