Alla inlägg den 26 mars 2010

Av Sofie - 26 mars 2010 18:26

Idag när Fredrik kom hem hade han med sig en present.... till mig... Gilliga gulliga karl! Nu är jag äntligen ägare till den där jeanskjolen som jag har pratat om =)


  


Är det någon annan här som fungerar som jag? Nu ska jag förklara min situation så får jag se om någon känner igen sig. När man har köpt ett nytt klädesplagg så får man liksom lust att köpa ännu mer. Köper man bara en ny grej så känner man liksom inte känslan "jag har nya kläder". Därför måste man köpa lite till.... ja, det kanske bara är jag....


Hoppas ni får en mysig kväll...


  

Av Sofie - 26 mars 2010 16:05

När jag var färdigutbildad lärare, då var jag 23 år, men nu är jag ju 27 år. Hur gick det till? Menar ni att det har gått 4 år? Det skulle i så fall innebära att jag är 4 år äldre ju. Jag vet inte riktigt om jag vill höra på det örat. Under mina studier var jag alltid "lilltjejen" eftersom jag var yngst och kom direkt från gymnasiet. Nu känner jag mig inte yngst längre ska jag tala om....


Just nu är jag så nervös så att jag håller på att gå i bitar. Hjärtat slår i 150, eller kanske lite till.


  

Av Sofie - 26 mars 2010 05:54

Igår kollade jag på Lyxfällan, i vanlig ordning. Jag vet att personerna i fråga själva har satt sig i den situation de befinner sig, med skulder och hela den baletten. Jag kan ändå inte låta bli att tycka synd om dem. Ingen människa kan ju vilja ha det så, och så har de av någon anledning hamnat i den cirkeln och kan inte ta sig ur. Jag menar inte att de inte får "skylla sig själva" eller så, för det antar jag att de får göra. Det är ju de själva som har satt sig i den situationen. Men hur som helst tycker jag synd om dem, och tycker likaså att det är starkt av dem att visa upp sig i TV inför hela svenska folket. Ja. Där har ni min åsikt, såhär på fredagsmorgonen...



Gårdagens medverkande i programmet hade ingen större koll på sina pengar och hade samlat på sig en hel del skulder på grund av skönhetoperationer och hästinköp. Studieskulder till CSN, men inga studier, vad jag fattade det som... ??? Hur är det möjligt? Jag var i och för sig ganska trött när jag tittade och missade vissa delar, men ändå... =) Om ni inte såg programmet igår och vill se det så kan ni göra det här.


Vi hörs snart igen....


  

Presentation

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards