Alla inlägg den 8 mars 2010

Av Sofie - 8 mars 2010 16:08

Promenaden idag gick ganska bra faktiskt. Fanns partier där jag kunde gå utan att riskera livet, som sedan avlöstes av vägar där man bör tillhöra världseliten i konståkning för att kunna ta sig fram. Pensionärsvarning på mig nu kanske, men kan de inte sanda vägarna!?


Har även varit en tur i mataffären och köpt typ hela frukt- och grönsaksdisken. Efter det gick jag en tur till biblioteket för att låna en bok som Jenny behövde till skolan. Inte lätt att låna den i Borås när man är tvåhundra studenter som slåss om samma bok. Den ser ju väldans trevlig ut Jenny!


    




Ser den inte lockande ut?


Nu kommer snart Fredrik hem, och då ska vi kanske ut på en promenad till, annars ska vi inte ut på en promenad....


  


Av Sofie - 8 mars 2010 12:46

Året är 1992. Jag är nio år gammal och är på väg till skolavslutning.


IDAG, mina vänner, är det exakt en vecka kvar tills Elfsborg gör allsvensk premiär och det är något att se fram emot. De har gjort en bra försäsong, med undantag för gårdagens match mot Häcken. Men det har vi redan glömt.


Nu ska jag fortsätta scanna diabilder, har man inget jobb så får man skaffa sig ett, tyvärr är det dåligt betalt.... nämligen ingenting.

Presentation

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards