Alla inlägg den 23 mars 2010

Av Sofie - 23 mars 2010 19:49

Har ni ätit pistagenötter någon gång?  Idag kommer Fredrik i alla fall hem med en påse nötter som han säger är goda och vill att jag ska smaka.... Vad jag inte vet är att man ska ta bort skalet, så jag stoppar in hela skiten i munnen. Herregud va det knastrade. Fredrik undrade vad jag sysslade med när han kommer in i rummet, för det knakar så i munnen. Förklarade då att jag så snällt smakade på nötterna som han hade med sig varpå Fredrik börjar skratta helt hysteriskt.... Ja, jag skulle tydligen inte ha ätit upp skalet, utan tagit bort det först. Tänk på det, mina vänner!



Hoppas ni får en trevlig kväll!


  



Av Sofie - 23 mars 2010 16:28

Detta är nog det mest sjuka jag varit med om. Får berätta en annan gång för jag är alldeles för arg just nu för att ens försöka mig på att förklara. Galet system kan man säga att det är i alla fall. Jag längtar tills nästa vecka när jag får jobba lite.... Längtar. Ska bli så grymt kul! Det hade varit ännu roligare om det var mitt jobb och inte ett stand in... men man tager vad man haver....


Nu ska jag ut och avreagera mig lite!


  

Av Sofie - 23 mars 2010 09:18

En del bloggar gör mig bara så sjukt nedstämd, om de bara visste vad de har att vara glada för. Blir faktiskt irriterad. Det är liksom något man väljer själv. ÅHHHHHHHH!!!!


  

Presentation

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards