Alla inlägg den 1 januari 2010

Av Sofie - 1 januari 2010 19:15

Det bästa med år 2009 var så klart vår förlovning, den 2 augusti. En förlovning som för övrigt fyller hela fem månader imorgon. Jag är bara så galet kär i denna karl, så det är helt rätt detta.


  

För övrigt minns jag sommaren i Boberg och semestern i Bohuslän som en skön och avkopplande tid.


           





Under våren studerade jag matte på högskolan. Det var en vinstlott i sig, att ha även matten på meritlistan, men den största vinsten är ändå den vunna vänskapen med Jenny. Träffades på grund av att vi läste samma kurser, och håller tät kontakt sedan dess. Vissa människor klickar man med direkt. Anledningen till att jag bröjade studera var att jag var tvungen att sluta på mitt arbete, på grund av arbetsbrist. Ett väldigt tufft besked att få, men inget som jag kunde påverka. I slutändan kanske detta ändå kan leda till något gott.



Från julen bär jag med mig en bild av Noel, och hans glädje över alla julklappar och hans något förskräckta blick när Tomten kom.


      


Många fina minnen faktiskt. Detta var bara några av dem =)


  

Av Sofie - 1 januari 2010 12:30

Hoppas att ni har en bra start på det nya året och att ni hade en trevlig kväll igår.


Detta år kommer att förändra mitt liv, i alla fall om jag får bestämma.


Har ni avgett några nyårslöften?


  

Presentation

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards