Alla inlägg den 8 januari 2010

Av Sofie - 8 januari 2010 20:58

Bränner i magen nu efter alla magövningar. Men jag älskar när det känns att man har tränat. Träningsvärk är underbart. Idag kom Fredrik hem med en massa vikter som han har köpt så nu kan vi träna mer hemma. Bra där!


Höll på att frysa fast i vägen innan när jag var ute och gick, så det var tur att man inte stod stilla för länge på samma ställe för då hade risken varit överhängande att jag hade fastnat där.


Kom precis att tänka på denna, som jag snappade upp någon gång under tonåren:


Kärlek är att hitta en lapp i skon där det står "Jag älskar dig".

Olycka är att upptäcka att man har tagit fel sko.


Så till alla er singlar därute - ni har bara inte hittat rätt sko ännu.... Fortsätt leta för allt vad ni är värda!


  

Av Sofie - 8 januari 2010 20:17

Kan undra om det är någon annan i detta avlånga land som inte sitter och tittar på "Let`s dance" just nu?


  

Av Sofie - 8 januari 2010 16:32

Jag är med och tävlar igen. Får se om man har bättre lycka denna gång.




Tävla här ni också om ni är intresserade =) Kan vinna ett presentkort värt 1000 kronor. LiiCee är det som anordnar tävlingen.


  

Av Sofie - 8 januari 2010 13:49

Tack gulliga ni för alla lyckoönskningar. Det är tydligen så att det är jag tillsammans med tre stycken andra som är med och slåss. Den sista intervjun ska de ha på tisdag och enligt rektorn ska de höra av sig till oss sökande på fredag nästa vecka. Så nu blir det ännu en veckas väntande.


Tycker jag är värd ett par nya jeans nu efter alla intervjuer!


  

Presentation

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards