Alla inlägg den 3 januari 2010

Av Sofie - 3 januari 2010 21:45

Många roliga TV-program börjar nu:

  • Paradise Hotel - börjar igen imorgon
  • Bygglov - börjar på tisdag
  • Let`s dance - börjar på fredag men det är jag inte så noga med faktiskt
  • I en annan del av köping - börjar på söndag
  • Blåsningen - börjar på söndag

Sen var det nog lite annat också, men detta var vad jag kunde komma på nu, såhär på rak arm.


Ni kanske tror att mitt liv går ut på att titta på TV, men riktigt så är det inte =)


Sov så gott mina bloggläsare...


  


Av Sofie - 3 januari 2010 20:50

Imorgon är det jag, Sofie, som åker till blomsteraffären här och köper två nya växter till vår lägenhet. Vi har visserligen redan växter så det räcker och blir över, men jag är helt galen i växter. Tycker det är mysigt när det är grönt och lite "murrigt".


Idag åkte vi förbi två hus som är till salu och som vi är intresserad av. Ska ringa och boka tid för visning på det ena imorgon. Jag älskar det huset. Finns bara en liten nackdel och det är att den ligger så pass nära en stor väg, men jag tror att det går att bortse från det faktiskt. Annars är det ett helt perfekt hus enligt mig. Fredrik gillar det också =)


  

Av Sofie - 3 januari 2010 10:52

Nu bär det snart av ut i kylan. Riktigt kallt nu ju. Vi kommer frysa till is när vi sedan går ut på vår dagliga promenad.


Kollade för övrigt på Robinson igår. Konstigt att en och samma person ska få tre chanser. Tycker det hade varit roligt om Sofia var kvar, men hon klarade tydligen inte riktigt av att leva ensam på den där ön så hon valde att åka hem.


Nu är det inte många dagar kvar till Vinter-OS. Det ska bli kul. Heja Sverige!


  

Av Sofie - 3 januari 2010 06:06

Okej. Jag brukar väldigt väldigt väldigt sällan handla kläder på nätet, men funderar på att beställa hem dessa saker från HM:





















      



  1. Lila topp - 99 kronor - MÅSTE HA...
  2. Nattlinne - 99 kronor
  3. Jacka - 399 kronor - MÅSTE HA...

Så, vad tycker ni?


  
















Av Sofie - 3 januari 2010 05:55

Igår lekte jag med Noel nästan hela dagen. Vi, Fredrik och jag, var en kort sväng i Borås bara. Har hittat mina nya favoritlinnen nu. De finns på Esprit. Har tidigare mestadels handlat mina linnen på Gina Tricot, och gör det fortfarande, men linnen från Esprit ärär skönare att ha på sig. Ginas linnen är bra de också, bara det att jag tycker att de känns så "hårda". Svårt att förklara men så upplever jag det i alla fall.


washed blackEsprit - 149 kronor.


Idag kan det hända att vi tar oss en tur till Göteborg. Men det är ruskigt kallt här idag, -21 grader just nu. När det är - 21 grader här nere så är det riktigt KALLT. Fredrik som kommer norrifrån säger att 21 grader här känns betydligt kallare än 21 grader i norr. Vet inte om det ligger någon sanning i det, men det gör det säkert.


Jag har förresten glömt att avslöja en sak som år 2010 kommer att bjuda på - SM-guld till IF Elfsborg. Kom ihåg var ni hörde det först!


  

Presentation

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards