Alla inlägg den 5 januari 2010

Av Sofie - 5 januari 2010 15:45

Gillar inte alls det jag läser i Borås Tidning - att Joel Johansson eventuellt ska säljas till Hammarby. Killen har ju knappt fått chansen så jag förstår ju honom om han vill sticka, men jag tycker att Elfsborg gör fel som inte ger honom chansen. Joel själv säger att han helst vill stanna i Elfsborg, så vi får hoppas att det blir så. Bella tillbaka igen, vad tycker vi egentligen om det? Han får göra väldigt bra ifrån för att vinna mitt tycke....


  

Av Sofie - 5 januari 2010 15:15

Har precis varit ute och gått promenad med min pappa. Han behöver verkligen komma ut och röra på sig så det är bäst att se till att dra man honom ut så ofta man bara kan. Viktigt för hälsan och jag vill ju så klart att hans hälsa ska vara god. Mammas också så klart men det är minsann inte lätt att få med henne ut på promenader.


Jag har bestämt mig för att detta ska bli ett positivt år. Nu menar jag inte att jag kommer att vara allt igenom positiv. Jag har sagt det förut och jag säger det igen: I mitt tycke så kan man inte vara positiv och glad varenda minut. Då spelar man ett spel. Motbevisa mig gärna. Men alla borde väl ha deppiga dagar eller dagar som är sämre än andra dagar?


Uppskattar de fina kommentarer jag får! Tack så mycket för det!


Sköt om er därute!


  

Av Sofie - 5 januari 2010 05:58

Tanken var att jag skulle hämta Fredrik på jobbet idag och att vi då skulle ta en sväng in till Göteborg, och kolla lite i affärer. Vi bestämde oss dock för att ta det en annan dag istället.


Ska snart traska ner till tvättstugan och hämta den sista tvätten innan vi överlämnar tvättstugan till nästa person som är vid behov av att tvätta.


Känner för att gå på bio. Är det någon som har varit på bio nyligen som har nått bra tips?


Snart börjar förresten OS. Det ska bli såååå kul.


  

Presentation

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards