Alla inlägg den 17 januari 2010

Av Sofie - 17 januari 2010 15:04

Imorgon är det storhandling som står på aktivitetslistan. Har ni några ingredienser som ni tycker att man alltid bör ha hemma? Behöver får upp ögonen för något nytt så jag är mottaglig för det mesta =)


Hoppas att ni har en mysig söndag. Jättekul att både Falk och Jönsson vann sprint idag - Sverige är bäst


  

Av Sofie - 17 januari 2010 12:59

Idag är jag så trött. Kan man vara så trött så att man inte ens orkar blogga eller är det bara dåliga undanflykter? =) Ska i alla fall städa här lite snart och sen ska jag ner och handla. Har faktiskt redan hunnit med en promenad idag. Det var nog det som gjorde mig så galet trött tror jag.


Idag är det både "Blåsningen" och "I en annan del av Köping". Får nog bli så att man ser den ena på tvn under sändningstid och sedan får man kolla på det andra programmet på internet senare.


Sen kommer man till det där eviga dilemmat, middag. Vad ska vi äta till middag? Har ni förslag på någon god maträtt så mottages detta tacksamt.


  

Presentation

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards