Direktlänk till inlägg 4 januari 2010

Intervju nummer två

Av Sofie - 4 januari 2010 11:27

Fick nyligen ett samtal från skolan, där jag var på intervju förra veckan. Hjärtat slog i 140 ungefär. Hon, rektorn, undrade i alla fall om jag kunde komma tillbaka nu på fredag, eftersom hon ville att jag skulle träffa övrig personal. Viktigt att de får säga sitt. Förra veckan när jag var där var ju alla lärare på jullov. Så vi får väl se vart detta slutar.... nervös är jag i alla fall....


Bakar bröd för fullt. Hörs om en stund.


  

 
 
Ingen bild

Carro

4 januari 2010 12:22

Hej! Hittade din blogg igår och tycker den är så bra, känner igen mig mycket i dig. Jag har ingen egen blogg ännu men funderar på att börja skriva en snart.
Hoppas verkligen du får jobbet!
Varma hälsningar Caroline

 
Sofie

Sofie

4 januari 2010 13:20

Hej Carro!

Eftersom du inte har någon blogg så får jag svara dig här istället. Blir lite nyfiken på vem du är så var snäll och säg till om du skaffar en blogg.

Vad är det du känner igen dig i, av det jag skriver?

Hur som helst väldigt kul att du lämnade en kommentar.

Ha en riktigt bra dag!

Hälsningar Sofie

http://eifos.bloggplatsen.se

 
Sofie

Sofie

4 januari 2010 19:58

Kommer säkert gå jättebra :)

Sv: Ja, reor brukar vara stressiga och jobbiga.. det var därför det var så skönt igår :) Knappt något folk.. och lugnt och städat i butiken.

Ha en skön kväll!
Kram

http://jagmigminmitt.blogg.se

 
Josse

Josse

5 januari 2010 13:28

Lycka till på intervjuen. Jag och Frida håller tummarna för dig! :)

Vad bakade du för bröd förresten? :) Kramar

http://annajosefin.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Carro

5 januari 2010 14:17

Hej igen!

Jag läser en del av de större bloggarna ibland men tycker de kan kännas lite ytliga och mycket mode/kläder/smink. Din känns mysig. Jag är i din ålder, har just sagt upp mig från mitt jobb för att studera, gillar matlagning, familjen, hundar, långa promenader, film, resa mm.

Ha det gott!
Kram Carro

 
Sofie

Sofie

5 januari 2010 15:15

Hej igen Carro!

Kul att du uppskattar min blogg. Tycker mest att jag skriver massa nonsens =) Var i Sverige håller du till? Vad ska du plugga? MÅnga frågor nu, men är man nyfiken så är man =)

Ha en riktigt underbar tisdag!

Kram Sofie

http://eifos.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 20 oktober 2010 18:12

Jag testar att byta blogg en stund.... ni hittar mig nu här...   http://ibilderochord.blogg.se/   Får se om jag trivs bättre där ;) ...

Av Sofie - 17 oktober 2010 18:37

Funderar från och till på om jag ska byta blogg. Jag har redan ordnat en sida på blogg.se men jag vet inte vilken sida som är den bästa egentligen... Har ni testat olika och vilken tycker ni i så fall är bäst??? ...

Av Sofie - 16 oktober 2010 18:23


 För ett år sedan fyllde denne lille krabat 2 år.... imorgon är det dags för kalas igen. Stora killen ska fylla 3 år.    ...

Av Sofie - 16 oktober 2010 15:06

Nu är det "bara" 149 dagar kvar till beräknad förlossning. Snart halvvägs i alla fall =)      ...

Av Sofie - 16 oktober 2010 14:31


Sitter och tittar tillbaka på bilder från i somras. Då hade lillen/lillan nyligen flyttat in i magen. Tycker att tiden har gått fort, men samtidigt så tycker jag att varje dag går långsamt. Kanske för att jag längtar så hemskt.     ...

Presentation

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards