Alla inlägg den 2 oktober 2009

Av Sofie - 2 oktober 2009 20:13

Sitter och kollar på Idol nu. Kommer på mig själv med att jag tycker att det är jobbigt att se på när någon får kritik av juryn. Då väljer jag att vända bort mitt huvud för att slippa se om personen som får kritiken blir ledsen eller inte. Tror att det är så jag fungerar i största allmänhet. Tycker inte om att se andra människor göras till "åtlöje". Jag hoppas i alla fall att Erik går vidare. Det tror jag att han kommer att göra också. Svenska folket kommer inte att rösta hem honom än på ett tag. Så satsa inte mycket pengar på att Erik åker ut, för ni kommer förlora. Experten har talat.


Ha en fortsatt mysig fredagskväll...


Nu är det slut på veckan. Det är dags för fredagsmyyyyyyyyyys!


  

Av Sofie - 2 oktober 2009 14:19

Börjar redan känna mig lite smått nervös inför söndagen. Men det är alltså då det är dags. Kan bli en ganska så avgörande tillställning det där. Ska bli roligt och spännande. Men jag tror väl kanske inte att vi kommer att räcka till i år. Pratar så klart om allsvenskan om det är så att ni inte redan listat ut det. Mötet med AIK närmar sig. Lucic tränar idag i alla fall så förhoppningsvis kommer han att ställa upp. Det finns däremot vissa frågetecken kring Jawo, så vi får väl se på söndag hur det verkar.

Av Sofie - 2 oktober 2009 07:07

Det blir inga extrapoäng för något lag. GAIS klarar sig undan med böter. Orättvist men samtidigt är det bra att inte tabellen påverkas av detta. Så jag är lite kluven. Vet inte riktigt vad jag ska tycka.


Grubblar mycket nu. Känns som om jag har två saker i tankarna som brottas med varandra. Jag vet vad jag vill och huvudet säger mig att det är rätt, men samtidigt säger huvudet att jag ska låta bli.... Jobbigt det där....


  

Ovido - Quiz & Flashcards