Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av Sofie - 6 oktober 2009 18:50

Idag har jag bakat ett väldigt gott, luftigt och saftigt bröd. Sånt där bröd som är perfekt för Fredrik att frysa in. Så nu har jag bakat bröd till honom så att han har både denna och nästa vecka. Tror inte att vi har köpt bröd på säkert tre månader nu. Har bara bakat. Kan själv inte äta särskilt mycket bröd, då jag får hemskt ont i magen av det, men jag vet ju att Fredrik tycker om nybakat bröd så det är väl det minsta jag kan göra.


Just nu håller vi på att kolla på Wallander - Hämnden. Eller inte exakt precis nu. Tog en liten paus nu och diskade =) Men snart ska vi fortsätta. Sen är det dags att se på Andra Avenyn....

Av Sofie - 6 oktober 2009 15:16

Jag hoppas att det är någon mer än jag som får lite smått ångest när man går in i vissa provhyttar. Belysningen är katastrofal och man ser ju ut som ett spöke. Någon som känner igen sig. Nu säger jag inte att det är så i alla provhyttar, men en del i alla fall....

Ovido - Quiz & Flashcards