Alla inlägg den 28 oktober 2009

Av Sofie - 28 oktober 2009 17:21

Det var en promenad som gick i ett herrans tempo, men det var mest för att det var så kallt ute kom jag på efter ett tag, så jag ville komma hem igen så fort som möjligt. Fredrik mötte mig vid motorvägen efter att jag hade gått en knapp timme så då fick jag åka resten av vägen hem. Det var skönt.


Nu ska vi snart börja skära tacogrönsaker. Eller jag ska skära i alla fall. Fredrik tar sig an det ansvarsfulla uppdraget: steka köttfärs.


Två och en halv timme kvar till Bonde söker fru. Nä, jag är inte helt besatt i det programmet även om det kanske låter så....


Heja Elfsborg!


  

Av Sofie - 28 oktober 2009 16:05

I afton serveras det taco hos Fredrik och Sofie. Har kommit fram till att det är en nyttigt maträtt. Så är det.


Innan det är dags att äta hade jag tänkt ge mig ut på en promenad. Traskar iväg när Fredrik åker från jobbet. Det brukar ta en timme för honom att ta sig hem och jag tänkte vara ute ungefär en timme så det passar ju prima det.


3 timmar och 50 minuter kvar tills "ni vet vad"...


  

Av Sofie - 28 oktober 2009 14:36

En sak som är vädligt rolig med onsdagar är det tv-program som börjar i TV4 klockan åtta. Så missa inte det för allt vad ni gör. Idag är det ju dags för bönderna att välja vilka fyra de vill ska flytta hem till dem och bo på deras gård. Detta ska bli olidligt spännande. Nu blev denna dag genast mycket bättre.


  


Vem är din favorit?


  

Av Sofie - 28 oktober 2009 14:32

Antar att jag inte är ensam om att ibland vakna på fel sida. Från det att man stiger upp på morgonen tills dess att man går och lägger sig igen går allting bara fel. Ingenting fungerar som det ska, varken saker som jag ska använda mig av eller jag själv. Morgondagen kommer nog att vara betydligt bättre. Kan inte sätta fingret på vad det är som gör denna dag till en mindre bra dag. Det bara är så att den är det.


  


Ovido - Quiz & Flashcards