Direktlänk till inlägg 28 oktober 2009

ojojoj... vilken ansträngning....

Av Sofie - 28 oktober 2009 17:21

Det var en promenad som gick i ett herrans tempo, men det var mest för att det var så kallt ute kom jag på efter ett tag, så jag ville komma hem igen så fort som möjligt. Fredrik mötte mig vid motorvägen efter att jag hade gått en knapp timme så då fick jag åka resten av vägen hem. Det var skönt.


Nu ska vi snart börja skära tacogrönsaker. Eller jag ska skära i alla fall. Fredrik tar sig an det ansvarsfulla uppdraget: steka köttfärs.


Två och en halv timme kvar till Bonde söker fru. Nä, jag är inte helt besatt i det programmet även om det kanske låter så....


Heja Elfsborg!


  

 
 
Jenny

Jenny

28 oktober 2009 20:38

Jag gick och gick idag.. ringde en vän så hon fick komma med en extra tröja. sen fortsatte jag. så du.. inga mer ursäkter. hahaha..

jag ska kolla tröjan i helgen. jippi. jag tror jag köper den. om den nu sitter bra

http://www.nynnyn.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 20 oktober 2010 18:12

Jag testar att byta blogg en stund.... ni hittar mig nu här...   http://ibilderochord.blogg.se/   Får se om jag trivs bättre där ;) ...

Av Sofie - 17 oktober 2010 18:37

Funderar från och till på om jag ska byta blogg. Jag har redan ordnat en sida på blogg.se men jag vet inte vilken sida som är den bästa egentligen... Har ni testat olika och vilken tycker ni i så fall är bäst??? ...

Av Sofie - 16 oktober 2010 18:23


 För ett år sedan fyllde denne lille krabat 2 år.... imorgon är det dags för kalas igen. Stora killen ska fylla 3 år.    ...

Av Sofie - 16 oktober 2010 15:06

Nu är det "bara" 149 dagar kvar till beräknad förlossning. Snart halvvägs i alla fall =)      ...

Av Sofie - 16 oktober 2010 14:31


Sitter och tittar tillbaka på bilder från i somras. Då hade lillen/lillan nyligen flyttat in i magen. Tycker att tiden har gått fort, men samtidigt så tycker jag att varje dag går långsamt. Kanske för att jag längtar så hemskt.     ...

Ovido - Quiz & Flashcards