Alla inlägg den 16 oktober 2009

Av Sofie - 16 oktober 2009 12:26

En del människor verkar vara som skapta för att blogga. De har så fina sidor och skriver så bra. Underbara foton. Har hittat en del bloggar som jag följer slaviskt och är inne på flera gånger varje dag. Än så länge är det bara tre bloggar men det kan ju hända att det blir fler så småningom. Följer Fru Evelina i hennes väntan på sonen. Följer Josse och hennes vardag tillsammans med lilla Frida och sist men inte minst följer jag Anna.


  

Av Sofie - 16 oktober 2009 07:34

Jag borde nog sova lite till. Känner mig trött. Har varit upp med tuppen idag. Skrev igår att jag eventuellt ska en tur till storstaden Göteborg sen. Får se hur det blir med den saken. Har köpt en hel del kläder på sistone så jag borde ligga på sparlåga litegrann. Men när man köper ett nytt plagg så märks det knappt att man har nytt. Köper man däremot många nya plagg på en gång så känns det bättre. Vet inte om det bara är jag som tänker så. Detta kan man nog faktiskt kalla ett i-landsproblem.


  

Av Sofie - 16 oktober 2009 07:10

Jag tror att jag väckte Fredrik cirka fem gånger i natt på grund av allt oljud. Förmodligen är det öldrickandet som gör sitt. Karlar som snarkar efter öldrickande borde förbjudas att dricka öl. Har aldrig tyckt om öl och hade inte tänkt bry mig om att börja tycka om det heller. Till saken hör att jag inte heller tycker om vin. Så det blir inte mycket drickande för min del. Även kaffe hamnar långt ner på listan. Kaffe måste ju vara något som man tvingar sig i i början, för att lära sig att dricka det. För ingen människan kan väl påstå att kaffe smakar gott. Det måste helt enkelt vara en vanesak.....


Med dessa djupa tankar lämnar jag er för en stund men återkommer snart igen.....


  

Ovido - Quiz & Flashcards