Direktlänk till inlägg 16 oktober 2009

Fina bloggar

Av Sofie - 16 oktober 2009 12:26

En del människor verkar vara som skapta för att blogga. De har så fina sidor och skriver så bra. Underbara foton. Har hittat en del bloggar som jag följer slaviskt och är inne på flera gånger varje dag. Än så länge är det bara tre bloggar men det kan ju hända att det blir fler så småningom. Följer Fru Evelina i hennes väntan på sonen. Följer Josse och hennes vardag tillsammans med lilla Frida och sist men inte minst följer jag Anna.


  

 
 
Stine - Pokerfruga & mamma till Wiggo

Stine - Pokerfruga & mamma till Wiggo

17 oktober 2009 18:26

men hallååå din sida är ju jättefin :) nu ska du inte tänka sådär :D

http://pokerfrugan.blogg.se

 
Fru Evelina

Fru Evelina

17 oktober 2009 23:09

men åh vad söt du är!!
Vad glad jag blir att du läser och gillar min sida :-)!!

Hoppas er lördag har varit underbar!
många kramar

http://happilyeverafter.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 20 oktober 2010 18:12

Jag testar att byta blogg en stund.... ni hittar mig nu här...   http://ibilderochord.blogg.se/   Får se om jag trivs bättre där ;) ...

Av Sofie - 17 oktober 2010 18:37

Funderar från och till på om jag ska byta blogg. Jag har redan ordnat en sida på blogg.se men jag vet inte vilken sida som är den bästa egentligen... Har ni testat olika och vilken tycker ni i så fall är bäst??? ...

Av Sofie - 16 oktober 2010 18:23


 För ett år sedan fyllde denne lille krabat 2 år.... imorgon är det dags för kalas igen. Stora killen ska fylla 3 år.    ...

Av Sofie - 16 oktober 2010 15:06

Nu är det "bara" 149 dagar kvar till beräknad förlossning. Snart halvvägs i alla fall =)      ...

Av Sofie - 16 oktober 2010 14:31


Sitter och tittar tillbaka på bilder från i somras. Då hade lillen/lillan nyligen flyttat in i magen. Tycker att tiden har gått fort, men samtidigt så tycker jag att varje dag går långsamt. Kanske för att jag längtar så hemskt.     ...

Ovido - Quiz & Flashcards