Direktlänk till inlägg 3 oktober 2009

..... beslutsångest

Av Sofie - 3 oktober 2009 18:52

Har idag varit i Borås där jag efter många om och men hittade en ny vinterjacka. Jag behövde ju verkligen en, men det var svårt att bestämma sig (som vanligt när det gäller mig). Vet inte hur mycket man ska ge för att få en vinterjacka. Men nu har jag i alla fall en, som dessutom är ganska tidlös så den ska nog gå att använda i några år får jag hoppas. Även Fredrik hittade en  vinterjacka som han var snygg i. Men han är å andra sidan snygg vad han än tar på sig. Känns som om varje gång han provar kläder så är det första han provar kanonbra. Tänk om man kunde ha det så. Det är säkert så att tjejer är mer kräsna och ska vrida och vända sig framför spegeln tusen varv innan de kan besluta sig för om klädesplagget de provar passar eller ej. Det betyder att det tar ungefär en timme i varje affär innan man har bestämt sig. Så det är bra att vara utrustad med en god portion tålamod när man ska vara smakråd åt mig. Fredriks tålamod är det inget fel på måste jag säga......


Imorgon är det dagen med stort D, Elfsborg-AIK. Fredrik påstod att han såg Teddy Lucic i mataffären härnere, men det var bara inbillning. Ingen Teddy Lucic här inte. Händer dock med jämna mellanrum att man stöter på (alltså "att man ser" inte "stöter på")  Anders Svensson där.....


Önskar er en härlig lördagkväll, vad ni nu än har för er....


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 20 oktober 2010 18:12

Jag testar att byta blogg en stund.... ni hittar mig nu här...   http://ibilderochord.blogg.se/   Får se om jag trivs bättre där ;) ...

Av Sofie - 17 oktober 2010 18:37

Funderar från och till på om jag ska byta blogg. Jag har redan ordnat en sida på blogg.se men jag vet inte vilken sida som är den bästa egentligen... Har ni testat olika och vilken tycker ni i så fall är bäst??? ...

Av Sofie - 16 oktober 2010 18:23


 För ett år sedan fyllde denne lille krabat 2 år.... imorgon är det dags för kalas igen. Stora killen ska fylla 3 år.    ...

Av Sofie - 16 oktober 2010 15:06

Nu är det "bara" 149 dagar kvar till beräknad förlossning. Snart halvvägs i alla fall =)      ...

Av Sofie - 16 oktober 2010 14:31


Sitter och tittar tillbaka på bilder från i somras. Då hade lillen/lillan nyligen flyttat in i magen. Tycker att tiden har gått fort, men samtidigt så tycker jag att varje dag går långsamt. Kanske för att jag längtar så hemskt.     ...

Ovido - Quiz & Flashcards