Direktlänk till inlägg 11 oktober 2009

Varför?

Av Sofie - 11 oktober 2009 06:12

Varför ska alla andra landslag klara av allting? Tråkigt med VM i Sydafrika utan Sverige, men är man inte bättre än så här så finns det inte mycket man kan göra åt det. Helt värdelöst tycker jag att det är i alla fall.


Har hittat en trevlig blogg här som jag tycker att ni borde besöka om ni inte redan har gjort det - Anna.


Idag ska Fredrik och jag åka en sväng till Borås tror jag. Men först ska han sova några timmar, och jag tänkte lägga mig här och titta på mitt inspelade avsnitt av "Ensam mamma söker".


Återkommer lite senare med vad som inhandlades i Borås.


  

 
 
Anna Söderberg

Anna Söderberg

11 oktober 2009 09:11

Vad gullig du är som nämner mig i din blogg :)!

Hoppas du får en fin dag idag!!

Kram

http://ansobloggar.blogg.se

 
Jennyn

Jennyn

11 oktober 2009 09:21

Hej kul att du tittar i min blogg.. Hehe som du märkt kan jag ibland får lite vredesutbrott... Hoppas du får en underbar dag nu.. kram

http://www.nynnyn.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 20 oktober 2010 18:12

Jag testar att byta blogg en stund.... ni hittar mig nu här...   http://ibilderochord.blogg.se/   Får se om jag trivs bättre där ;) ...

Av Sofie - 17 oktober 2010 18:37

Funderar från och till på om jag ska byta blogg. Jag har redan ordnat en sida på blogg.se men jag vet inte vilken sida som är den bästa egentligen... Har ni testat olika och vilken tycker ni i så fall är bäst??? ...

Av Sofie - 16 oktober 2010 18:23


 För ett år sedan fyllde denne lille krabat 2 år.... imorgon är det dags för kalas igen. Stora killen ska fylla 3 år.    ...

Av Sofie - 16 oktober 2010 15:06

Nu är det "bara" 149 dagar kvar till beräknad förlossning. Snart halvvägs i alla fall =)      ...

Av Sofie - 16 oktober 2010 14:31


Sitter och tittar tillbaka på bilder från i somras. Då hade lillen/lillan nyligen flyttat in i magen. Tycker att tiden har gått fort, men samtidigt så tycker jag att varje dag går långsamt. Kanske för att jag längtar så hemskt.     ...

Ovido - Quiz & Flashcards