Direktlänk till inlägg 13 oktober 2009

Men hallå?

Av Sofie - 13 oktober 2009 19:44

Visserligen är hoppet det sista som överger människan, men man får väl ändå använda lite sunt förnuft.... eller? Hur kan folk påstå att vi kan ta oss till VM? Visst, rent teoretiskt har vi väl en chans, men i mina ögon så är den chansen mikroskopisk. Hur troligt är det att Portugal förlorar mot Malta? Inte särskilt. Dessa teoretiska tankar är inte praktiskt genomförbara. Om nu Portugal, vilket jag absolut inte tror, skulle förlora mot Malta (vad jag vet så har Malta inte gjort ett mål under hela kvalomgången), så kommer det vara så att Sverige inte vinner över Albanien. Såhär är det: vår chans att ta oss till VM är, enligt mig, mindre än 0.1% Det blir ingen svensk nationalsång under VM i Sydafrika. Tragiskt men sant. Jag som brukar höja volymen till topp och bara njuta av den svenska nationalsången. Detta är faktiskt en svensk katastrof. Jag vill njuta av en sommar med fotbolls-VM. Nu är det ju inte så att det inte blir något fotbolls-VM, även om tankarna kanske finns att ställa in fotbolls-VM nu när favoritlandet Sverige inte har kvalificerat sig.


Du gamla, du fria, du fjällhöga nord.......


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 20 oktober 2010 18:12

Jag testar att byta blogg en stund.... ni hittar mig nu här...   http://ibilderochord.blogg.se/   Får se om jag trivs bättre där ;) ...

Av Sofie - 17 oktober 2010 18:37

Funderar från och till på om jag ska byta blogg. Jag har redan ordnat en sida på blogg.se men jag vet inte vilken sida som är den bästa egentligen... Har ni testat olika och vilken tycker ni i så fall är bäst??? ...

Av Sofie - 16 oktober 2010 18:23


 För ett år sedan fyllde denne lille krabat 2 år.... imorgon är det dags för kalas igen. Stora killen ska fylla 3 år.    ...

Av Sofie - 16 oktober 2010 15:06

Nu är det "bara" 149 dagar kvar till beräknad förlossning. Snart halvvägs i alla fall =)      ...

Av Sofie - 16 oktober 2010 14:31


Sitter och tittar tillbaka på bilder från i somras. Då hade lillen/lillan nyligen flyttat in i magen. Tycker att tiden har gått fort, men samtidigt så tycker jag att varje dag går långsamt. Kanske för att jag längtar så hemskt.     ...

Ovido - Quiz & Flashcards