Direktlänk till inlägg 15 oktober 2009

Idag har jag shoppat.... men inte så mycket...

Av Sofie - 15 oktober 2009 14:41

  Igår roade sig Fredrik med att slå sönder diverse prylar i vårt hem. Eller egentligen var det ju bara två saker men det kändes mycket just då. Först åkte min ljusstake i golvet och sedan en tallrik. Så idag har jag varit inne i Borås och handlar nya ljusstakar (tog två som plåster på såren) samt även en adventsljusstake. Det är faktiskt snart jul.


jag är i valet och kvalet ifall det är dags att börja klä sig i vinterjacka. det är ju ruskigt kallt på morgonen.... och faktiskt ganska kallt på dagen också, så det kanske är på tiden.


Under gårdagens "Bonde söker fru" skämdes jag något så fruktansvärt. Förstår inte varför jag skäms, men det gör jag. 5 minuters speeddate och karl sitter tystare än aldrig för. När  en dam frågar honom varför han valde just henne får hon svaret "Jag måste ju välja någon".... smickrande.....


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 20 oktober 2010 18:12

Jag testar att byta blogg en stund.... ni hittar mig nu här...   http://ibilderochord.blogg.se/   Får se om jag trivs bättre där ;) ...

Av Sofie - 17 oktober 2010 18:37

Funderar från och till på om jag ska byta blogg. Jag har redan ordnat en sida på blogg.se men jag vet inte vilken sida som är den bästa egentligen... Har ni testat olika och vilken tycker ni i så fall är bäst??? ...

Av Sofie - 16 oktober 2010 18:23


 För ett år sedan fyllde denne lille krabat 2 år.... imorgon är det dags för kalas igen. Stora killen ska fylla 3 år.    ...

Av Sofie - 16 oktober 2010 15:06

Nu är det "bara" 149 dagar kvar till beräknad förlossning. Snart halvvägs i alla fall =)      ...

Av Sofie - 16 oktober 2010 14:31


Sitter och tittar tillbaka på bilder från i somras. Då hade lillen/lillan nyligen flyttat in i magen. Tycker att tiden har gått fort, men samtidigt så tycker jag att varje dag går långsamt. Kanske för att jag längtar så hemskt.     ...

Ovido - Quiz & Flashcards