Direktlänk till inlägg 17 oktober 2009

Så underbart

Av Sofie - 17 oktober 2009 20:55

Tackar Elfsborg för att de fixade tre poäng idag. Martin Eriksson på straff. Mycket bra!


Lille Noel blev glad för alla sina presenter. Min Duplopolisbil blev han väldigt glad över. Den lät och blåljusen blinkade.... "ojojoj". Vet ännu inte vad han tyckte om de andra Duplogrejerna han fick och vet inte heller vad han tyckte om leran. Men på förskolan tycker han ju om att pyssla med lera så det är säkert roligt för honom att ha lite av den varan hemma också =)


Åt taco idag. Alltid lika gott. Tänk att man aldrig tröttnar.


Har nu köpt de tre första filmerna i serien om Johan Falk. Igår såg vi första delen, vilken jag tyckte var bra. Ser nog på del två ikväll. Jag hör nog till dem som tycker om svenska filmer. Lagom avancerade för min smak. Filmer som "Sagan om ringen" och liknande är inte filmer som tilltalar mig. Gud så tråkigt det är. Det är så overkligt, och enligt mig är sånt som inte "kan hända på riktigt" inget roligt att titta på.....


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 20 oktober 2010 18:12

Jag testar att byta blogg en stund.... ni hittar mig nu här...   http://ibilderochord.blogg.se/   Får se om jag trivs bättre där ;) ...

Av Sofie - 17 oktober 2010 18:37

Funderar från och till på om jag ska byta blogg. Jag har redan ordnat en sida på blogg.se men jag vet inte vilken sida som är den bästa egentligen... Har ni testat olika och vilken tycker ni i så fall är bäst??? ...

Av Sofie - 16 oktober 2010 18:23


 För ett år sedan fyllde denne lille krabat 2 år.... imorgon är det dags för kalas igen. Stora killen ska fylla 3 år.    ...

Av Sofie - 16 oktober 2010 15:06

Nu är det "bara" 149 dagar kvar till beräknad förlossning. Snart halvvägs i alla fall =)      ...

Av Sofie - 16 oktober 2010 14:31


Sitter och tittar tillbaka på bilder från i somras. Då hade lillen/lillan nyligen flyttat in i magen. Tycker att tiden har gått fort, men samtidigt så tycker jag att varje dag går långsamt. Kanske för att jag längtar så hemskt.     ...

Ovido - Quiz & Flashcards