Direktlänk till inlägg 25 oktober 2009

Idag är det nog många som ligger hemma bakis

Av Sofie - 25 oktober 2009 11:21

Idag är en såndär dag när många ligger hemma och är bakis, men inte jag inte. Det blir förmodligen en tur till IKEA sen, men mest för att köpa lite småplock. Vill inte köpa några söttre grejer nu eftersom vi letar så efter att hitta annat boende. Då är det rolligare att köpa möbler sen som passar till det nya. Nu har vi redan helt överfullt av saker så det får inte plats något mer. I köket skulle vi inte ens få plats med en mugg till. Jag som har hittat så mysiga muggar, men jag får vänta =)


Önskar er alla en underbar söndag så hörs vi om några timmar igen.


Idag ska jag förresten finslipa det sista på min ansökan för att sedan skicka den till den aktuella arbetsgivaren. Sen är det bara att hålla tummarna.


  

 
 
Anna Söderberg

Anna Söderberg

25 oktober 2009 14:26

Jag håller såklart tummarna för att du får jobbet!!
Blev det Ikea idag?

Kram

http://ansobloggar.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 20 oktober 2010 18:12

Jag testar att byta blogg en stund.... ni hittar mig nu här...   http://ibilderochord.blogg.se/   Får se om jag trivs bättre där ;) ...

Av Sofie - 17 oktober 2010 18:37

Funderar från och till på om jag ska byta blogg. Jag har redan ordnat en sida på blogg.se men jag vet inte vilken sida som är den bästa egentligen... Har ni testat olika och vilken tycker ni i så fall är bäst??? ...

Av Sofie - 16 oktober 2010 18:23


 För ett år sedan fyllde denne lille krabat 2 år.... imorgon är det dags för kalas igen. Stora killen ska fylla 3 år.    ...

Av Sofie - 16 oktober 2010 15:06

Nu är det "bara" 149 dagar kvar till beräknad förlossning. Snart halvvägs i alla fall =)      ...

Av Sofie - 16 oktober 2010 14:31


Sitter och tittar tillbaka på bilder från i somras. Då hade lillen/lillan nyligen flyttat in i magen. Tycker att tiden har gått fort, men samtidigt så tycker jag att varje dag går långsamt. Kanske för att jag längtar så hemskt.     ...

Ovido - Quiz & Flashcards