Direktlänk till inlägg 27 oktober 2009

Svininfluensa

Av Sofie - 27 oktober 2009 20:19

Enligt min omröstning är det än så länge fler som har valt att de inte ska vaccinera sig. Några få har även valt att de ska vaccinera sig. Tycker det är en jättejobbig fråga att ta ställning till. Är denna influensa värre än alla andra influensor ??? Många frågor är det som snurrar i huvudet..... Jag vill veta vad det är som sprutas in i min kropp om jag nu väljer att ta sprutan....


  

 
 
Ingen bild

jennyn

27 oktober 2009 20:58

oki men vi möts halvvägs o så går vi in o testar om den sitter perfa.. för sitter den perfa då köper jag den direkt.. säger till sambon att det va ngn som tvinga på mig den moahaha

 
Josse

Josse

27 oktober 2009 21:35

Hej! Nu har vi fått internet till huset, jippie jippie! :D Så nu blir det bloggning som vanligt framöver :) Hur är allt med dig?

Det där med vaccinet är ju ett dilemma, jag vet faktiskt inte. Men jag vill nog vaccinera mig för att skydda Frida. Själva influensan är inte värre än en vanlig influensa så för mig själv är jag inte rädd. Men vill ju inte att Frida ska bli smittad, fast det kan hon ju bli även fast jag är vaccinerad. Hoppas du har det bra, många kramar/ Josse och Frida :)

http://annajosefin.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 20 oktober 2010 18:12

Jag testar att byta blogg en stund.... ni hittar mig nu här...   http://ibilderochord.blogg.se/   Får se om jag trivs bättre där ;) ...

Av Sofie - 17 oktober 2010 18:37

Funderar från och till på om jag ska byta blogg. Jag har redan ordnat en sida på blogg.se men jag vet inte vilken sida som är den bästa egentligen... Har ni testat olika och vilken tycker ni i så fall är bäst??? ...

Av Sofie - 16 oktober 2010 18:23


 För ett år sedan fyllde denne lille krabat 2 år.... imorgon är det dags för kalas igen. Stora killen ska fylla 3 år.    ...

Av Sofie - 16 oktober 2010 15:06

Nu är det "bara" 149 dagar kvar till beräknad förlossning. Snart halvvägs i alla fall =)      ...

Av Sofie - 16 oktober 2010 14:31


Sitter och tittar tillbaka på bilder från i somras. Då hade lillen/lillan nyligen flyttat in i magen. Tycker att tiden har gått fort, men samtidigt så tycker jag att varje dag går långsamt. Kanske för att jag längtar så hemskt.     ...

Ovido - Quiz & Flashcards