Direktlänk till inlägg 30 oktober 2009

Inte som alla andra....

Av Sofie - 30 oktober 2009 19:59

Nu sitter säkert mer än halva Sveriges befolkning och kollar på Idol, men jag tycker faktiskt inte att det är särskilt roligt. Funkar att titta på men det är ju inte så att jag sitter där framför tvn i en och en halv timme för att lyssna på folk som sjunger. Men som sagt så kan det vara lite småtrevligt ibland. Expedition Robinson är däremot ett program som jag tycker om. Det ska ju börja nu i november (antar att de börjar veckan efter att Körslaget är slut).


Imorgon blir det en lite tripp till mormor och sen ska vi följa med henne och farmor till kyrkogården.


  

 
 
Jennyn

Jennyn

30 oktober 2009 22:55

Jag tycker inte heller idol är roligt, Jag lyssnar de första tonerna bara för att höra om de sjunger nå bra sen kan jag byta. haha..
robinson är ingen favorit hos mig. usch!!
Men teletubbies däremot. hahaha..

http://www.nynnyn.bloggplatsen.se

 
Becka

Becka

31 oktober 2009 10:20

Jag älskar ju att titta på IDOL, men så är jag också väldigt intresserad av musik och gillar att se hur människor utvecklas musikaliskt. Sen tycker jag också det är kul att se deras kläder och styling!

Hoppas du får en mysig lördag!

http://beckasinnet.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 20 oktober 2010 18:12

Jag testar att byta blogg en stund.... ni hittar mig nu här...   http://ibilderochord.blogg.se/   Får se om jag trivs bättre där ;) ...

Av Sofie - 17 oktober 2010 18:37

Funderar från och till på om jag ska byta blogg. Jag har redan ordnat en sida på blogg.se men jag vet inte vilken sida som är den bästa egentligen... Har ni testat olika och vilken tycker ni i så fall är bäst??? ...

Av Sofie - 16 oktober 2010 18:23


 För ett år sedan fyllde denne lille krabat 2 år.... imorgon är det dags för kalas igen. Stora killen ska fylla 3 år.    ...

Av Sofie - 16 oktober 2010 15:06

Nu är det "bara" 149 dagar kvar till beräknad förlossning. Snart halvvägs i alla fall =)      ...

Av Sofie - 16 oktober 2010 14:31


Sitter och tittar tillbaka på bilder från i somras. Då hade lillen/lillan nyligen flyttat in i magen. Tycker att tiden har gått fort, men samtidigt så tycker jag att varje dag går långsamt. Kanske för att jag längtar så hemskt.     ...

Ovido - Quiz & Flashcards