Direktlänk till inlägg 31 oktober 2009

Besöksstatistiken har ökat markant....

Av Sofie - 31 oktober 2009 11:21

Under den senaste månaden har besöksstatistiken här på bloggen ökat markant. Kul med läsare som återkommer. Jag har ju, som jag nämnt tidigare, vissa bloggar som jag ständigt återkommer till. Säkert flera gånger varje dag. Vet inte riktigt vad det är som gör att man återvänder till en blogg, men ibland hitar man något man gillar och då vill man ju såklart gärna titta tillbaka.


Måste tilläggas att jag imorse fick ett riktigt städryck så jag dammade, dammsög, torkade golven och gjorde rent skåpsluckorna i köket. Ska jag vara ärlig så var det faktiskt Fredrik som skurade golvet. När jag drar igång mina städryck tar det ofta inte lång tid innan Fredrik följer efter =)


  

 
 
Tintin Belisida

Tintin Belisida

31 oktober 2009 11:31

Men jag kan inte se att du VISAR statistiken!!

http://elisannw.bloggplatsen.se

 
Anna Söderberg

Anna Söderberg

31 oktober 2009 16:20

Du kan skatta dig lycklig som har hittat en karl som självmant hjälper till med städningen ;).

Hoppas ni har en härlig lördag!!

KRAM

http://ansobloggar.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 20 oktober 2010 18:12

Jag testar att byta blogg en stund.... ni hittar mig nu här...   http://ibilderochord.blogg.se/   Får se om jag trivs bättre där ;) ...

Av Sofie - 17 oktober 2010 18:37

Funderar från och till på om jag ska byta blogg. Jag har redan ordnat en sida på blogg.se men jag vet inte vilken sida som är den bästa egentligen... Har ni testat olika och vilken tycker ni i så fall är bäst??? ...

Av Sofie - 16 oktober 2010 18:23


 För ett år sedan fyllde denne lille krabat 2 år.... imorgon är det dags för kalas igen. Stora killen ska fylla 3 år.    ...

Av Sofie - 16 oktober 2010 15:06

Nu är det "bara" 149 dagar kvar till beräknad förlossning. Snart halvvägs i alla fall =)      ...

Av Sofie - 16 oktober 2010 14:31


Sitter och tittar tillbaka på bilder från i somras. Då hade lillen/lillan nyligen flyttat in i magen. Tycker att tiden har gått fort, men samtidigt så tycker jag att varje dag går långsamt. Kanske för att jag längtar så hemskt.     ...

Ovido - Quiz & Flashcards