Alla inlägg den 1 november 2009

Av Sofie - 1 november 2009 17:38

Så var den allsvenska säsongen slut och SM-guldet gick till AIK. Min största lättnad är att det inte gick till IFK.... SÅ nu kan jag vara glad över detta ett tag framöver.


Kanelbullarna blev goda trots att Fredrik mitt under jäsningen (när jag inte var hemma) öppnade balkongdörren och hade den öppen i ett antal minuter. Bullplåtarna stod cirka en meter därifrån -hallå, bullar som är på jäsning ska inte utsättas för kyla.... hm...


  

Av Sofie - 1 november 2009 11:58

Idag har jag en bakiskarl här hemma. Det är ju så synd om honom, eller inte. Mår man dåligt på grund av att man druckit för mycket så får man faktiskt skylla sig själv, men jag var tillräckligt snäll för att ge honom frukost på sängen i alla fall. Det tycker jag var snällt.


Jag håller i alla fall på att baka kanelbullar samt lite vanligt matbröd. Kanelbullarna brukar bli en succe så jag får hoppas att det blir succe med matbrödet också.


Några har skrivit till mig och tyckt till om vaccinet, kanske har de fått mig att ändra mig. Nädå, jag är inte lättpåverkad.... =)


  

Presentation

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards