Alla inlägg den 15 november 2009

Av Sofie - 15 november 2009 20:53

Är det någon mer än jag som får ont i magen av att äta? På mornarna är magen oftast ganska lugn och fin, men allteftersom dagen går och man äter mer och mer så gör det ondare och ondare och magen känns svullen.

Efter middagen på kvällen och tiden tills dess att man lägger sig gör det ont i magen.... ibland känns det även i ryggslutet...... bara jag????


     

Av Sofie - 15 november 2009 14:44

Har tagit mig tid att titta runt lite på nätet nu och har hittat en fin skjorta som jag vill ha. Hur ska vi bära oss åt då tycker ni? Köpa den? Kan gärna tänka mig halsbandet också faktiskt, och frisyren....


  


Har varit och hälsat på Noel en stund. Vi har lekt med Duplo. Bygger torn som Noel sen river ner. Så fort bitarna har rasat i golvet ropar Noel "Meee Pi" (mer Sofie), vilket gjorde att vi satt där ett bra tag. Det var lika kul varje gång tydligen. Rolig är han nu när han börjar härma precis allt man säger, men det är viktigt att vakta sina ord så han inte lära sig några mindre bra ord. Som tur var så är jag faktiskt rätt så duktig på att vårda mitt språk, vilket förmodligen har med mitt yrke att göra =)


  

Av Sofie - 15 november 2009 06:05

Jag är med i en tävling på Fru Evelinas sida. Vinnaren vinner en almanacka från Personlig Almanacka. Har länge tänkt beställa en sådan, därför var det kul att skribenten till en av de bloggar som jag läser mest flitigt anordnar en tävling där man kan vinna en sådan. Inte för att jag tror att jag skulle vinna precis. Har nog aldrig vunnit mer än 50 kronor, och det var på en gammal hederlig trisslott....


  



Om ni också vill vara med och tävla så gå in på Fru Evelinas sida och läs lite mer och tävlingen. Gå också in på Persolig Almanacka och se vad de har att erbjuda... kanske en perfekt julklapp?


  

Presentation

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards