Alla inlägg den 19 november 2009

Av Sofie - 19 november 2009 15:25

Jag har verkligen kommit på den perfekta julklappen. Jag är ju lite pysslig av mig så det är något som kommer ta tid och som kommer att vara personligt. Tycker det är så kul att komma på personliga julklappar istället för "det gamla vanliga". Men det gäller ju att man tar sig tid att göra det också. Pyssla alltså, och det har jag bestämt mig för att göra i år. Tyvärr kan jag inte här och nu berätta vad det är för julklappsidè som jag har kommit på för jag är ganska säker på att personen det berör läser denna blogg varje dag, och då är det ju inte kul att avslöja. Är det så att ni ändå hemskt gärna vill ha reda på vad det är för idè som växt fram i Sofies huvud så löser vi det på något annat sätt =)


  

Av Sofie - 19 november 2009 07:16

Snart är det dags faktiskt, att börja köpa julklappar men även födelsedagspresenter. Syster och Fredrik ska hinna med att fylla år innan jul också. Tycker det är dumt av dem att fylla år just nu. Men jag har en aning om vad jag ska köpa till just dem i alla fall. Noel är heller inte så svårt att handla till. Han tycker att det mesta är roligt. Det är alltid svårast att köpa till pappa, för han vill ju aldrig ha någonting. Han har redan allt. Mamma har jag redan bestämt. Men behöver mer tips. Så är det någon vänlig själ därute som kan komma på diverse förslag på uppskattade julklappar?


  

Av Sofie - 19 november 2009 06:04

Glömde igår att meddela att Fredrik och jag faktiskt tog oss ut på en promenad. Det regnade, blåste och var allmänt blött. Tur att man inte var på väg till en galamiddag för man var inte precis snygg när man kom hem, inte för att man var särskilt snygg när man gick hemifrån heller men man kan ju i alla fall låtsas.


Mina planer för dagen är att jag ska vattna blommorna. Kanske ska jag göra en ny pepparkaksdeg också för de pepparkakorna gjorde verkligen succè. Äter ju inte så mycket såntdär själv, men ändå.... =)


  

Presentation

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards