Alla inlägg den 18 november 2009

Av Sofie - 18 november 2009 16:29

Kan man vara så känslig så att man blir helt tårögd när man hör en särskild låt? Det kan man nog, men man kanske inte erkänner det så ofta.

Har tänt massa stearinljus i hela lägenheten. Tur att vi bor så pass litet så att man kan ha kolla på alla. Eller det är väl inte tur att vi bor litet precis, men i just detta sammanhang är det ju tur att det är litet....



Nedräkningen till Bonde söker fru har börjar - 3 timmar och 29 minuter kvar....


Har förresten fortfarande inte tagit mig i kragen och köpt detta:


  


Måste göra slag i saken nu, för jag vill ju faktiskt ha detta. Såg ett svart sådant i en butik här i centrum, men jag vill ju inte ha ett svart....


  

Av Sofie - 18 november 2009 16:05

Sitter här nu och väntar på att Fredrik ska komma hem. Vi ska ut och gå. Känns sådär lagom kul, i detta väder - kraftig blåst och hällande regn. Men men, har man sagt att man ska ut och gå så har man. Då får man stå sitt kast antar jag. Jag tycker att jag redan har gjort mitt som har trampat som en galning på motionscykeln. Återstår att se hur pigg Fredrik är när han väl kommer innanför dörren.


Idag har jag i alla fall ringt och bokat tid för visning. Ska bli spännande!


  

Av Sofie - 18 november 2009 14:01

Elfsborgs Anders Svensson är uttagen som lagkapten i Hamrens trupp mot Italien. Äntligen har vi en klok förbundskapten som ser värdet av Svensson. Som Elfsborgare kan man inte vara annat än stolt.



Bilden är hämtad från Borås Tidning


Har precis varit nere hos mamma och pappa och letat reda på mitt examensbevis samt mina slutbetyg från grundskola och gymnasie. Måste skicka med dem när jag söker jobb.


  

  

Av Sofie - 18 november 2009 12:37

Tänker på ett gammalt barnprogram. Mamman säger "Var är fjant?" och får svaret "Här mamma". Vilket barnprogram är det? Skrattade i duschen i morse när jag tänkte på hur rolig lille Fjant lät när han svarade: "Här mamma". Ja herregud.


Tycker att det finns en tendens hos vissa personer att överreagera för vissa saker. Har insett det nu och därför bestämt mig för att inte ta illa upp. Har man inget bättre för sig än att sura så varsegod.


Ikväll kommer "Bonde söker fru"..... Tjoho va det är roligt. Janne och Tilde är mina idoler. Tycker att de är ganska roliga.


  

Presentation

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards