Direktlänk till inlägg 18 november 2009

Känslig....

Av Sofie - 18 november 2009 16:29

Kan man vara så känslig så att man blir helt tårögd när man hör en särskild låt? Det kan man nog, men man kanske inte erkänner det så ofta.

Har tänt massa stearinljus i hela lägenheten. Tur att vi bor så pass litet så att man kan ha kolla på alla. Eller det är väl inte tur att vi bor litet precis, men i just detta sammanhang är det ju tur att det är litet....



Nedräkningen till Bonde söker fru har börjar - 3 timmar och 29 minuter kvar....


Har förresten fortfarande inte tagit mig i kragen och köpt detta:


  


Måste göra slag i saken nu, för jag vill ju faktiskt ha detta. Såg ett svart sådant i en butik här i centrum, men jag vill ju inte ha ett svart....


  

 
 
Fru Evelina

Fru Evelina

18 november 2009 17:07

hihi tack!
han är hemma veckan ut, och så sparar han några dagar tills jul :-)

jag blir också tårögd bara av att lyssna på vissa låtar haha!

kram

http://happilyeverafter.se

 
jennyn

jennyn

18 november 2009 21:26

Hallå jag grät idag när jag såg, biggest loser, arga snickarn. fattar inte va som har hänt tuffa jenny haha

du jag ska till göteborg första helgen i december och gå på fitness mässan..

julbak.. du är välkommen du me såklart

http://www.nynnyn.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 20 oktober 2010 18:12

Jag testar att byta blogg en stund.... ni hittar mig nu här...   http://ibilderochord.blogg.se/   Får se om jag trivs bättre där ;) ...

Av Sofie - 17 oktober 2010 18:37

Funderar från och till på om jag ska byta blogg. Jag har redan ordnat en sida på blogg.se men jag vet inte vilken sida som är den bästa egentligen... Har ni testat olika och vilken tycker ni i så fall är bäst??? ...

Av Sofie - 16 oktober 2010 18:23


 För ett år sedan fyllde denne lille krabat 2 år.... imorgon är det dags för kalas igen. Stora killen ska fylla 3 år.    ...

Av Sofie - 16 oktober 2010 15:06

Nu är det "bara" 149 dagar kvar till beräknad förlossning. Snart halvvägs i alla fall =)      ...

Av Sofie - 16 oktober 2010 14:31


Sitter och tittar tillbaka på bilder från i somras. Då hade lillen/lillan nyligen flyttat in i magen. Tycker att tiden har gått fort, men samtidigt så tycker jag att varje dag går långsamt. Kanske för att jag längtar så hemskt.     ...

Presentation

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards