Alla inlägg den 12 november 2009

Av Sofie - 12 november 2009 18:45

Skrev på facebook att jag åt en apelsin (som status).... reaktionerna på detta blev väldiga - Det ledde nämligen till en diskussion om svininfluensa....  Jag blir så trött på allt tjat om detta. Kan folk vara snälla och komma överens och säga vad som är bäst. Nu sades det bland annat att om man inte tog vaccinet och fick influensan var risken större att man skulle dö än vad chansen var att man skulle överleva. Jaha? Detta var helt nytt för mig.


Vecka 48 får vi hur som helst börja vaccinera oss, eller om det blir vecka 49.


  

Av Sofie - 12 november 2009 15:19

Nu var det några dagar sedan jag skrev. Egentligen har jag lovat mig själv att se till och skriva varje dag.


Har varit lite hängig de senaste dagarna. Mest huvudvärk som har spökat. Det verkar som om var och varannan människa har huvudvärk numer. Kanske är något som "går" nu......


Grannen mitt emot håller på och flyttar idag. Det är nog första gången jag har sett henne. Visste inte ens att det var en hon som bodde där. Misstänker att det är en liten ensamvarg.


Någon mer än jag som har ont i halsen från och till? Kan typ ha ont i halsen i tre timmar och sen försvinner det, och kommer tillbaka igen.....


  

Presentation

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards