Alla inlägg den 23 november 2009

Av Sofie - 23 november 2009 20:32

Vi kollar på "Ullared" nu. Fredriks val. Trots att jag bor bara en timme bort så har jag aldrig varit där. Vet inte om jag är så intresserad av att åka dit heller, i så fall bara för att man ska ha varit där. Men vem vet, om jag väl åker dit så kanske jag vill åka tillbaka. Jag älskar ju att shoppa, men som sagt så vet jag inte riktigt vad jag känner för detta med Ullared. Har dock sagt till Fredrik att vi måste åka dit någon gång. Till och med Fredrik, som kommer från Sundsvall har varit på Ullared. Det är ju lite längre till Ullared frå Sundsvall än vad det är härifrån....


  

Av Sofie - 23 november 2009 16:06

Min frisyr är en katastrof..... alltid ful i håret. Vad ska jag göra? tacksam för alla seriösa tips man kan tänkas få. Passar jag i lugg eller kommer jag att se ut som en flugsvamp då. När jag hade lugg när jag gick i sexan såg jag ut some n flugsvamp när jag hade lugg.... Jättefult var det, men man kanske är annorlunda nu? Och lugg idag är förhoppningsvis inte samma sak som lugg var när jag gick i sexan..... Något måste göras i alla fall..... tänk om man inte vore så rädd för förändringar, då hade det bara varit att sticka iväg och ge frisören fria händer, men det går ju inte....


  

Presentation

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards