Alla inlägg den 14 november 2009

Av Sofie - 14 november 2009 21:56

Har varit allmänt dyster den senaste tiden. Tycker inte alls om det - och hoppas att jag slutar med det snart. När det är mycket att tänka på och mycket som ska beslutas så blir jag sånhär. Jag tycker inte om att fatta beslut. Jag kan inte. När jag ska sätta på mig strumpor på morgonen så kan jag inte ens bestämma vilka strumpor jag ska ha på mig. Visst, jag är född i vågen stjärntecken och vågar är veliga men såhär velig. Det är faktiskt ganska påfrestande. Tackar underbara Jenny för ett underbart samtal nu i kväll. Konstigt, men i hela mitt liv har jag alltid klaffat bra tillsammans med personer som heter Jenny. Det namnet är det något speciellt med. Så så fort någon presenterar sig som Jenny så vet jag vad jag har att vänta....


  


Underbart med solbränna.


Önskar er en fortsatt trevlig lördagkväll...


  

Presentation

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards