Alla inlägg den 4 september 2009

Av Sofie - 4 september 2009 15:34

Jag har varit väldigt dålig på att uppdatera här på sista tiden. Ska bättra mig när det gäller det.


Skönt med fredag idag i alla fall. Det är dags för fredagsmys =) Har jobbar på mitt gamla jobb idag igen. Blir ganska många sjuka nu i början av terminen. Inte för att jag unnar någon att vara sjuk, men det är ju bra för mig som får jobba lite. Men så klart att man är lite kluven. Det är roligare att vicka för någon som är på semester eller något likande för då vet man att de har det bra på sitt håll.


Skulle så hemskt gärna vilja bygga ett eget hus. Men det får vara en dröm en så länge. Kanske går att förverkliga någon dag. Det kostar nog mer än vad man räknar med att det ska kosta i alla fall. Men å andra sidan får man det precis så som man vill ha det. Det är mycket man vill men det är inte alltid man får precis som man vill.....

Presentation

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards