Alla inlägg den 15 september 2009

Av Sofie - 15 september 2009 16:49

Det händer nästan jämt när jag går in på någons blogg. Jag klickar på presentation och där står nio gånger av tio att den som skriver i den bloggen kommer från Sundsvall? Hur kan det komma sig? Är det något slags mode i Sundsvall att blogga på bloggplatsen? Här nere i Göteborgstrakten tycks det inte vara lika populärt i alla fall. Sedan jag träffade Fredrik (som är sundsvallsbo från början) så tycker jag att jag stöter på Sundsvall vart jag är befinner mig.....

Av Sofie - 15 september 2009 15:59

Funderar över om det är så att tjejer är mer fixerade av sitt utseende än vad killar är? Får den uppfattningen. Sen kanske det är så att killar är mer fixerade av tjejens utseende än vad tjejen är över killens utseende. Detta blev mycket rörigt känner jag. Men det kanske är någon som förstår vad jag menar, om inte så får jag förtydliga mig vid ett annat tillfälle.



Av Sofie - 15 september 2009 15:07

Jag har nu varit i ungefär varje Esprit-butik som jag vet om för att hitta mina byxor som jag så gärna vill ha, men jag hittar dem inte. Är det någon som vet om det är någon annanstans man kan få tag i dem???

  


Håller för övrigt på att baka långpannebröd. Inte samma bröd som jag brukar baka. Testar ett nytt denna gång. Har även hittat ett matrecept som Fredrik och jag ska testa idag. Om det är gott så lägger jag ut recept sen.


Idag när jag stod i kassan på Bolles upptäcker jag att Anders Svensson (fotbollsspelaren) står bakom mig. Det händer i och för sig med jämna mellanrum eftersom han kommer härifrån. Tror i alla fall att han lade märke till mitt lilla Elfsborgsband som mina nycklar hänger i. Tänk om han visste vilken inbitet elfsborgare jag är =)

Av Sofie - 15 september 2009 06:56

Igår skrev jag ingenting och svek således mina läsare. Dumma mig. Jobbade dock hela dagen. Detta ska icke upprepas. Jag lovar...

Presentation

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards