Alla inlägg den 8 september 2009

Av Sofie - 8 september 2009 18:48

Imorgon smäller det. Klockan 18.30 är det avspark mellan Sverige och Malta. Får hoppas att Sverige vinner samtidigt som det vore bra om Ungern och Portugal spelade oavgjort. Det hade ju varit drömmen. Imorgon bör vi faktiskt vinna. Elmander gjorde en riktigt bra match sist tycker jag. Det fortsätter han med imorgon. Anders Svensson spelar sin 100de landskamp. Samtidigt får vi se till att akta oss för att få fler varningar på Svensson, Källström och Mellberg eftersom de blir avstängda i matchen mot Danmark om de får en varning till. Jag har väl tidigare inte varit ett stort fan av Källström, men sist skötte han sig fint tycker jag. För att inte tala om Zlatan, som räddade den svenska VM-drömmern, i alla fall för ett litet tag till......

Av Sofie - 8 september 2009 17:28

Idag har jag jobbat på min gamla skola. Haft friidrottsdag på Björnskogsvallen. Trevligt, trevligt! Ska jobba på samma ställe imorgon. På torsdag blir det dock byte av skola, men det blir likväl jobb. Skönt att man kan jobba lite och slipper och gå hemma som en osalig ande. Dessutom är det roligt att återse alla gamla barn.

Presentation

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards