Alla inlägg den 23 september 2009

Av Sofie - 23 september 2009 21:31

Nu har jag läst mer om fusket.... Hallå? vad är det frågan om? Tydligen är det en del i truppen som vet om att Christensen brukar göra så? Vadå brukar göra så? Är det okej eller? Ska bli väldigt intressant att se hur laget kommer att straffas.....

Av Sofie - 23 september 2009 21:26

Nu kommer det fram att IFK:s kära målvakt fuskar med målet. I alla fall enligt Aftonbladet. Diskuteras nu huruvida laget ska straffas eller ej. Fusk är inte roligt!


  

Bilden är hämtad från Aftonbladet.

Av Sofie - 23 september 2009 16:10

Nu när jag lagt upp en bild på min Fredrik så vill jag även lägga upp en bild på min kära vän Jenny som idag fyller 26 år. Stort grattis till dig min favorit!


  

Av Sofie - 23 september 2009 16:04

Bläddrade igenom gamla kort från sommaren och från Fredriks och min förlovningsresa. Hittade många fina kort. Jag älskar kort, även om jag själv inte tycker särskilt bra om att vara med på dem. Men det finns så många minnen i ett litet kort.... Detta är ett minne..... en bild på min finaste....


  

               Fredrik under en av våra rundturer i Hunnebostrand.


Av Sofie - 23 september 2009 15:54

Vissa dagar är rena rama brottningsmatchen. Säger inte mer än så.


Idag har jag bakat vaniljbullar så nu luktar det gott i hela lägenheten.... längtar efter Fredrik nu.... en hel timme kvar....

Av Sofie - 23 september 2009 12:07

För flera månader sedan halkade jag in på en blogg här på bloggplatsen. Denna blogg har jag följt varenda dag sedan dess. Det är nästan bland det första jag gör varje dag när jag sätter mig vid datorn. Säkert är ni många med mig som fastnar för någon speciell blogg, och sen är man liksom fast. Roligt är det.


På denna blogg, Josefins, har jag hittat så många recept..... gott gott...

Presentation

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards