Alla inlägg den 20 september 2009

Av Sofie - 20 september 2009 16:45

Så länge som jag har letat. Letat, letat och letat. Men nu står den äntligen här. Nämligen ett servettställ som står upp. Kan inte ha ett som ligger ner eftersom vi har ett så litet köksbord. Men idag hittade jag en när vi var på Knalleland tillsammans med Fredriks föräldrar.


Hittade även ett par skor, eller rättare sagt ett par stövlar men köpte dem inte. Får se hur jag gör. Det kommer en dag imorgon också, och en dag efter det =)

Av Sofie - 20 september 2009 07:12

Har inte haft tid att blogga de senaste dagarna. Fredriks föräldrar är här och allt har gått i ett. Igår var vi på Åby travbana. En häst ramlade ihop och dog mitt under ett lopp. Det nionde loppet tror jag att det var. Lite smått otäckt. Tydligen trodde de som var på plats att det stort blodkärl hade brustit. Bara två minuter innan han dog hade Fredik varit inne och spelat på denna häst som vinnare.


Åbytrippen avslutades med en tråkig händelse, men den orkar jag inte skriva om....

Presentation

Omröstning

Vilken årstid gillar du mest?
 Vinter
 Vår
 Sommar
 Höst

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards